مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 03:452020-09-09فرهنگي

روایتی از مَشک علمدار کربلا در «نقل سرخ»/ گلایه از مدیران مدعی


کارگردان نمایش «نقل سرخ» با اشاره به اینکه این اثر نمایشی سیر تکامل یک مشک را تا رسیدن به صحرای کربلا به تصویر می کشد از حمایت نشدن هنرمندان در این شرایط گلایه کرد.

- کارگردان نمایش نقل سرخ با اشاره به اینکه این اثر نمایشی سیر تکامل یک مشک را تا رسیدن به صحرای کربلا به تصویر می کشد از حمایت نشدن هنرمندان در این شرایط گلایه کرد.

سیدامیر حسینی کارگردان نمایش نقل سرخ که این روزها در تماشاخانه سرو انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس روی صحنه است درباره استقبال از این اثر نمایشی به خبرنگار مهر گفت: متاسفانه به دلیل شرایطی که این روزها وجود دارد استقبال از آثار نمایشی راضی کننده نیست اما حتی اگر یک تماشاگر هم در سالن حضور داشته باشد ما با تمام انرژی نمایش را روی صحنه خواهیم برد.

وی درباره انتخاب این نمایشنامه برای اجرا بیان کرد: نمایشنامه نقل سرخ نوشته آرش عباسی است که من آن را سال 90 مطالعه کردم در آن سال ها نمایش های مذهبی بیشتر قالبی کلیشه ای و شعاری داشتند و معمولاً بخشی از مخاطبان تئاتر این نوع آثار را نمی پسندیدند.

من نیز به دلیل عقبه خانوادگی که دارم به دنبال اجرای یک اثر نمایشی با فضای مذهبی می گشتم که بتواند طیف گسترده ای از مخاطبان را جذب کند و با اندیشه ای باز به این مضامین نگاه کرده باشد که با این نمایشنامه برخورد کردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از مَشک علمدار کربلا در «نقل سرخ»/ گلایه از مدیران مدعی

روایتی از مَشک علمدار کربلا در «نقل سرخ»/ گلایه از مدیران مدعی