مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 03:002020-09-08فرهنگي

مهمترین کار هیئت مدیره جدید خانه سینما چیست؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علیرضا رییسیان رییس اسبق کانون کارگردانان و کارگردان و تهیه کننده سینما، درباره مهمترین کار هیئت مدیره جدید خانه سینما گفت: - علیرضا رییسیان مشکل امروز خانه سینما را ساختار غلط آن می داند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علیرضا رییسیان رییس اسبق کانون کارگردانان و کارگردان و تهیه کننده سینما، درباره مهمترین کار هیئت مدیره جدید خانه سینما گفت: با توجه به آنچه در اساسنامه وجود دارد، هیئت مدیره خانه سینما نمی تواند امور اجرایی را انجام دهد و امور اجرایی وظیفه مدیر عامل است.

صنوف هم که مستقل عمل می کنند.

در واقع وظیفه هیئت مدیره سیاستگذاری و تصمیم گیری در امور کلان و نظارت بر حسن عملکرد مدیر عامل است.

او افزود: خانه سینما دارای یک ساختار اشتباه است و باید درست شود؛ درست مانند قانون اساسی که نوشته شده و لزوم تغییر آن را همه می دانند، ولی هیچکس قدمی برای تغییر این ساختار غلط بر نمی دارد.

دوازده سال پیش هیئتی برای تغییر ساختار خانه سینما تشکیل شد که در نهایت کار به جایی نرسید؛ چون اراده ای برای این کار نبود.

کارگردان فیلم چهل سالگی اضافه کرد: صنوف سینمایی از یک طرف کارکرد سندیکایی و از طرفی بار فرهنگی دارند و این ها با هم دچار تناقض است و همخوانی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین کار هیئت مدیره جدید خانه سینما چیست؟

مهمترین کار هیئت مدیره جدید خانه سینما چیست؟