مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 20:402020-09-08سياسي

ثبت 670 تعاونی در تنگستان/ فعالیت تعاونی ها تقویت شود


670 تعاونی در شهرستان تنگستان ثبت شده و یکی از مهمترین راه های پیشرفت تعاونی ها تشویق تعاون گران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالحسن رفیعی پور عصر سه شنبه در نشست با مدیران شرکت های تعاونی تنگستان با اشاره به فلسفه وجودی تعاون و بیان جایگاه آن در جامعه امروزی اظهار داشت: فرهنگ تعاون باید نهادینه و به بدنه جامعه منتقل شود چرا که بسیاری از افراد به جایگاه واقعی تعاون واقف نیستند.

وی با تأکید بر نقش مسئولین در ترغیب جوانان جویای کار به بخش تعاون افزود: 670 تعاونی در شهرستان تنگستان ثبت شده و یکی از مهمترین راه های پیشرفت تعاونی ها تشویق تعاون گران است و مسئولان می توانند با تشویق تعاونی های نمونه به گسترش فرهنگ تعاون بپردازند.

رفیعی پور با اشاره به اینکه در حوزه های کشاورزی، صیادی، لنج داران، بافندگان فرش تعاونی های برتر استان مربوط به تنگستان است گفت: امسال سه تعاونی شهرستان به عنوان تعاونی های برتر استان انتخاب شدند که این اتفاق نشان دهنده استعدادها و توانمندی های جوانان و تعاون گران شهرستان است.

فرماندار تنگستان بیان داشت: با تشکیل شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستانی و پتانسیل هایی که در شهرستان وجود دارد شاهد رشد و شکوفایی اقتصادی خواهیم بود و تعاونی ها به عنوان فرصتی برای مشارکت مردم در امر اقتصاد تلقی می شوند که ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 670 تعاونی در تنگستان/ فعالیت تعاونی ها تقویت شود

ثبت 670 تعاونی در تنگستان/ فعالیت تعاونی ها تقویت شود