مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 18:502020-09-08بين الملل

شرط عربستان برای تشکیل دولت فلسطینی؛ چانه زنی یا دشمنی با اسراییل؟


شرط عربستان برای تشکیل دولت مستقل فلسطینی برای عادی سازی روابط با اسراییل را می توان به نوعی چانه زنی میان عربستان و اسراییل قلمداد کنیم نه شرطی از سوی عربستان برای دشمنی با اسراییل.

- شرط عربستان برای تشکیل دولت فلسطینی؛ چانه زنی یا دشمنی با اسراییل؟ یک کارشناس مسایل منطقه گفت: شرط عربستان برای تشکیل دولت مستقل فلسطینی برای عادی سازی روابط با اسراییل را می توان به نوعی چانه زنی میان عربستان و اسراییل قلمداد کنیم نه شرطی از سوی عربستان برای دشمنی با اسراییل.

عبدالامیر نبوی در گفت وگو با ایسنا درباره موضع عربستان مبنی بر این که اسراییل ابتدا باید تشکیل دولت مستقل فلسطینی را بپذیرد تا این کشور به سمت عادی سازی روابط با آن حرکت کند، گفت: عربستان به طور کامل سعی دارد اعلام کند که این دو پرونده یعنی موضوع صلح اعراب و اسراییل و نیز عادی سازی روابط اسراییل با کشورهای عربی به هم مرتبط هستند و اگر اسراییل ارتقاء نظام خودگران و دولت موقت را به عنوان یک دولت به رسمیت بشناسد آن وقت ما هم صلح می کنیم و این دقیقا بازگشت به قطعنامه 181 سازمان ملل در سال 1947 است که دو کشور مستقل تاسیس شوند؛ اسراییل و فلسطین و بیت المقدس هم حالت بین المللی پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط عربستان برای تشکیل دولت فلسطینی؛ چانه زنی یا دشمنی با اسراییل؟

شرط عربستان برای تشکیل دولت فلسطینی؛ چانه زنی یا دشمنی با اسراییل؟