مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 15:152020-09-08اجتماعي

وجود 35 هزار جلد کتاب در سطح کتابخانه های سیار کانون ایلام


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام، گفت: 6 کتابخانه سیار روستایی و یک کتابخانه پستی با 35 هزار جلد کتاب در سطح این استان فعال است.

- مهدی جمالی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام شامگاه امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: هم اکنون 6 کتابخانه سیار روستایی و یک کتابخانه پستی با 35 هزار جلد کتاب در سطح این استان فعال است.

وی افزود: با شروع سال تحصیلی جدید سه کتابخانه سیار روستایی و یک کتابخانه پستی در روستاهای ایلام فعالیت حضوری خود را هماهنگ با برنامه مدارس آغاز کرده اند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، اظهار کرد: 22 مرکز فرهنگی هنری ثابت، سیار و پستی در استان فعال هستند، از این تعداد سه تا کتابخانه سیار روستایی در روستاها به صورت سیار فعالیت می کنند؛ تمام فعالیت های مراکز ثابت از جمله کتاب رسانی و 64 فعالیت دیگر در کتابخانه های سیار نیز برگزار می شود.

وی در ادامه از اهدای بیش از پانصد جلد کتاب کودک و نوجوان در این روز به مدارس چشمه کبود و دیگر مناطق استان خبر داد و بیان داشت: هم زمان با بازگشایی مدارس بیش از 132 عنوان کتاب جدید نیز به کتابخانه های مراکز ثابت و سیار  کانون افزوده و توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 35 هزار جلد کتاب در سطح کتابخانه های سیار کانون ایلام

وجود 35 هزار جلد کتاب در سطح کتابخانه های سیار کانون ایلام