مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 13:302020-09-08سياسي

برخی سهواً یا عمداً برای حذف نام شهدا از جامعه تلاش می کنند


فرمانده سپاه روح الله در خصوص موضوع حذف نام شهدا در نقشه های الکترونیکی و اپلیکیشن های مسافرتی نامه انتقادی را منتشر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبارها بر لزوم حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید داشته و دارند، تا جایی که زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را کم تر از شهادت ندانسته اند.

بدون شک شهیدان تاریخ انقلاب اسلامی نه تنها در تاریخ 2500 ساله این کشور بلکه در جای جای جریان 1400 ساله دین مبین اسلام نیز به عنوان نگینی درخشان و معرّفی بر هنر مردان این مرز و بوم اسلامی شناخته می شوند.

شهیدان بهترین الگوها در راستای ایستادگی و مقاومت در راه ارزش ها و پایمردی و جانفشانی در حفظ این مرزوبوم هستند، الگوهایی که نسل حاضر فاصله زمانی و مکانی چندانی با آن ندارد و از سویی در شرایط حال حاضر بیش از پیش برای فتح قله های پیش رو به آن نیازمند است.

بدون شک تلاش در راستای فهم عمیق نسبت به سبک زندگی شهدا با محوریت خدا شناسی، وطن دوستی، زندگی عزتمندانه، رعایت اخلاق فردی و اجتماعی و… یکی از اصلی ترین وظایف نسل حاضر بالاخص در بین مسئولین است.

به همین دلیل لازم است که در راستای ایجاد این فهم عمیق از مسلک شهیدان، فعالیت ها و رفتارهای فردی و اجتماعی و تصمیم سازی و تصمیم گیری در عرصه های مختلف اجتماعی بر این محور استوار باشد و این مهم در تار و پود تصمیمات و برنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی سهواً یا عمداً برای حذف نام شهدا از جامعه تلاش می کنند

برخی سهواً یا عمداً برای حذف نام شهدا از جامعه تلاش می کنند