مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 13:152020-09-08سياسي

بهره مندی از مجوز تثبیت بنای غیر مجاز در باغات


رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان گفت: بر اساس مصوبه شورای حفظ حقوق بیت المال استان در سفر استانی ریاست قوه قضاییه، مالکان بناهای غیرمجاز از مجوز تثبیت این بناها در باغات بهره مند می شوند.

- جواد تاراسی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای حفظ حقوق بیت المال استان زنجان در سفر رییس قوه قضاییه به استان، مالکان بناهای غیر مجاز، در صورت داشتن شرایط ابلاغی مصوبه و یا کاهش میزان بنای موجود به میزان درج شده در مصوبه، با مراجعه به دفاتر منتخب سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و تشکیل پرونده، از مجوز تثبیت بنای غیر مجاز بهره مند می شوند.

  وی افزود: بر اساس این مصوبه مالکان باغات با شرایط زیر می توانند با تشکیل پرونده، برای تثبیت بنای موجود اقدام کنند.

تاراسی ادامه داد: مساحت باغ یک هزار تا 2هزار و 500 مترمربع،   حداکثر تا 25 مترمربع، مساحت باغ 2هزار و 500  تا 4 هزار مترمربع، حداکثر تا 40 مترمربع، مساحت باغ بیش از 4 هزار مترمربع، حداکثر تا 60 مترمربع اجازه احداث بنا دارند.

تاراسی تصریح کرد: البته در صورتی که مساحت بنای موجود در چنین باغاتی بیش از حدود ذکر شده باشد، مالکان باغات بدواً میبایست نسبت به کاهش مساحت بنا تا سقف تعیین شده اعلامی اقدام و سپس برای تشکیل پرونده مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی از مجوز تثبیت بنای غیر مجاز در باغات

بهره مندی از مجوز تثبیت بنای غیر مجاز در باغات