مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 12:552020-09-08سياسي

آخرین وضعیت بررسی پرونده بورسیه ها در کمیسیون اصل 90


سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی از روند بررسی پرونده بورسیه های وزارت علوم در کمیته فرهنگی و اجتماعی این کمیسیون خبر داد.

- علی خضریان در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست امروز صبح (سه شنبه 18 شهریور ماه) کمیته فرهنگی و اجتماعی کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: پنجمین جلسه رسیدگی به وضعیت بورسیه های وزارت علوم در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی کمیسیون اصل 90 برگزار شد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در این جلسه ضمن بررسی لیست اسمی ارائه شده از وضعیت کلیه دانشجویان بورسیه از سوی وزارت علوم، بررسی برخی مصادیق و موضوع راهکار اجرایی برای حل مشکل ایشان مورد بحث و بررسی قرار گرفت، با توجه به اعلام مسئولین وزارت علوم و بحث های مرتبط در وزارت مبنی بر تعامل و اراده بر حل مسئله این امید را داریم شاهد نتایج عملی خوبی باشیم.

وی بیان کرد: جلسات به صورت پیوسته تا رسیدن به حصول نتیجه مطلوب ادامه خواهد داشت و گزارشی از طرز کار وزارت علوم در این خصوص در حال تدوین است، درادامه جلسات تکمیل می شود و در صورت لزوم به صحن علنی مجلس ارائه خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: محمدرضا رضوان طلب، رییس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم، اعلام آمادگی کرد در صورت صدور مجوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت بررسی پرونده بورسیه ها در کمیسیون اصل 90

آخرین وضعیت بررسی پرونده بورسیه ها در کمیسیون اصل 90