مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 11:102020-09-08ورزشي

حواشی ادامه دار مجمع انتخاب رییس هیأت اسکیت خراسان جنوبی


مجمع دوم انتخاب رییس هیأت اسکیت خراسان جنوبی پس از حواشی مجمع اول و ابطال نتایج آن روز شنبه 22 شهریور در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، مجمع عمومی انتخاب رییس هیأت اسکیت خراسان جنوبی نهم دی ماه 98 با حضور بهمن محمدرضایی رییس فدراسیون، حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان و سایر اعضا برگزار شد و بهروز آدینانی برای چهار سال به عنوان سکاندار این هیأت برگزیده شد.

علی رغم تنظیم و تأیید صورتجلسه و صحت برگزاری این مجمع توسط رییس فدراسیون، مدیرکل ورزش و جوانان و سایر اعضا، چند روز بعد بنا بر اعتراض حسین شیخ زاده دیگر نامزد ریاست و سرپرست وقت هیأت اسکیت خراسان جنوبی که در مجمع حضور داشت و پنج رأی را نیز به دست آورد، به دلیل عدم دریافت دعوتنامه مکتوب مجمع مورد شبهه قرار گرفت.

حواشی یک انتخاب رییس فدراسیون اسکیت به استناد شکواییه اعتراضی طی نامه ای به تاریخ 28 تیرماه 99 محرز بودن تخلف در برگزاری مجمع انتخاب رییس هیأت اسکیت خراسان جنوبی را به اداره کل ورزش و جوانان اعلام و ضمن ابطال مجمع درخواست برگزاری مجدد مجمع انتخاب رییس این هیأت را اعلام نمود.

گرچه بهروز آدینانی اعتراضات مکتوب خود را جهت بررسی و ارائه دلیل منطقی ابطال این مجمع به اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، امور مجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حواشی ادامه دار مجمع انتخاب رییس هیأت اسکیت خراسان جنوبی

حواشی ادامه دار مجمع انتخاب رییس هیأت اسکیت خراسان جنوبی