مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 11:102020-09-08سياسي

اتمام حجت میراث فرهنگی برای ابن بابویه


میراث فرهنگی می گوید «با هرگونه بارگذاری جدید در قبرستان «ابن بابویه» و امامزاده «هادی» مخالفت کرده و قرار نیست هیچ نوع بارگذاری دیگری در دومین قبرستان تهران انجام شود.

- میراث فرهنگی می گوید با هرگونه بارگذاری جدید در قبرستان ابن بابویه و امامزاده هادی مخالفت کرده و قرار نیست هیچ نوع بارگذاری دیگری در دومین قبرستان تهران انجام شود.

مرتضی ادیب زاده - معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی استان تهران - در گفت وگو با ایسنا، اظهار می کند در جلسه نهایی اداره کل میراث فرهنگی و اوقاف شهرری که دوشنبه، 17 خرداد با حضور رییس اوقاف شهرری، متولی بقعه شیخ صدوق، متولی بقعه امامزاده هادی و کارشناس فنی عمرانی اداره اوقاف ری برگزار شده، تاکید شده که قرار است از این به بعد در قبرستان تاریخی ابن بابویه بدون مجوز میراث فرهنگی هیچ گونه بارگذاری انجام نشود.

او با بیان این که در این جلسه تاکید شده تا در صورت تهیه هر نوع طرحی برای این قبرستان تاریخی، باید آن ها نخست طرح شان را برای اداره کل میراث فرهنگی ارسال کنند، ادامه می دهد: در بحث محوطه سازی قبرستان، میراث فرهنگی با پوشش سنگ که کنار قبرها سنگ کاری انجام شود، مخالفت و اعلام کرده است که بافت قدیم گورستان و پوشش قدیمی کنار قبرها در گذشته آجر فرش بوده و باید با ارائه طرح به میراث و با نظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام حجت میراث فرهنگی برای ابن بابویه

اتمام حجت میراث فرهنگی برای ابن بابویه