مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 10:552020-09-08سياسي

پیگیری موضوع حذف پیشوند شهید از نام معابر در اپلیکیشن های مسافرتی در استان مرکزی


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در نامه ای خطاب به نماینده ولی فقیه در استان نسبت به آنچه حذف نام شهدا در نقشه های الکترونیکی و اپلیکیشن های مسافرتی عنوان شده انتقاد کرده و خواستار پیگیری این مسئله شده است.

- ایسنا/مرکزی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در نامه ای خطاب به نماینده ولی فقیه در استان نسبت به آنچه حذف نام شهدا در نقشه های الکترونیکی و اپلیکیشن های مسافرتی عنوان شده انتقاد کرده و خواستار پیگیری این مسئله شده است.

بر اساس اعلام سپاه روح الله استان مرکزی، سردار محسن کریمی در این نامه خطاب به آیت الله دری نجف آبادی آورده است: مستحضرید که مقام معظم رهبری بارها بر لزوم حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید داشته و دارند، تا جایی که زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را کمتر از شهادت ندانسته اند.

بدون شک شهیدان تاریخ انقلاب اسلامی نه تنها در تاریخ 2500 ساله این کشور بلکه در جای جای جریان 1400 ساله دین مبین اسلام نیز به عنوان نگینی درخشان، معرفی بر هنر مردان این مرز و بوم اسلامی شناخته می شوند.

شهیدان بهترین الگوها در راستای ایستادگی و مقاومت در راه ارزش ها و پایمردی و جانفشانی در حفظ این مرزوبوم هستند، الگوهایی که نسل حاضر فاصله زمانی و مکانی چندانی با آن ندارد و از سویی در شرایط حال حاضر بیش از پیش برای فتح قله های پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری موضوع حذف پیشوند شهید از نام معابر در اپلیکیشن های مسافرتی در استان مرکزی

پیگیری موضوع حذف پیشوند شهید از نام معابر در اپلیکیشن های مسافرتی در استان مرکزی