مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 10:502020-09-08پزشكي

تذکر سازمان غذا و دارو به تبلیغات گمراه کننده در حوزه محصولات تراریخته


مدیرکل امور فراورده های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه تبلیغات در حوزه محصولات تراریخته گمراه کننده است، گفت: در تبلیغات، - مدیرکل امور فراورده های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه تبلیغات در حوزه محصولات تراریخته گمراه کننده است، گفت: در تبلیغات، روغن آفتابگردان به عنوان روغن غیرتراریخته معرفی می شود در حالیکه اصلا در دنیا دانه آفتابگردان تراریخته وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدحسین عزیزی با اشاره به اینکه محصولات تراریخته در دنیا موافق و مخالفانی دارد، اظهار کرد: تولید محصولات تراریخته مشمول قوانین بین المللی بوده و تنها منحصر به روغن نیست، اگرچه در کشور ما بیشتر در مورد روغن صحبت می شود.

وی افزود: در مورد محصولات تراریخته سه موضوع کشت، مصرف و نحوه برچسب گذاری مطرح است، تولیدکنندگان عمده محصولات تراریخته کشورهای امریکا، هند و چین هستند و تاکنون محصولات تراریخته در ایران کشت نشده است.

مدیرکل امور فراورده های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه مصرف محصولات تراریخته در هیچ یک از کشورهای دنیا ممنوع نیست، عنوان کرد: کشورهای مختلف قوانین متفاوتی در این حوزه به لحاظ اطلاع رسانی دارند؛ ایران نیز در این زمینه قوانین سختگیرانه اتحادیه اروپا را در مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر سازمان غذا و دارو به تبلیغات گمراه کننده در حوزه محصولات تراریخته

تذکر سازمان غذا و دارو به تبلیغات گمراه کننده در حوزه محصولات تراریخته