مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 10:502020-09-08سياسي

تصویب طرح نظامنامه نظارت بر عملکرد ذیحساب و قائم مقامان ذیحساب شهرداری تهران


اعضای شورای اسلامی شهر تهران با بررسی مواد و درج اصلاحات پیشنهادی، طرح نظام نامه انتخاب، ارزیابی و نظارت بر عملکرد ذیحساب و قائم مقامان ذیحساب شهرداری تهران را به تصویب رساندند.

- اعضای شورای اسلامی شهر تهران با بررسی مواد و درج اصلاحات پیشنهادی، طرح نظام نامه انتخاب، ارزیابی و نظارت بر عملکرد ذیحساب و قائم مقامان ذیحساب شهرداری تهران را به تصویب رساندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در دویست و سی وپنجمین جلسه شورا، ادامه بررسی طرح نظام نامه انتخاب، ارزیابی و نظارت بر عملکرد ذیحساب و قائم مقامان ذیحساب شهرداری تهران در دستور قرار گرفت.

در ادامه بررسی این طرح ناهید خداکرمی، رییس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران با ارائه پیشنهادی خواستار اضافه شدن رشته های ریاضیات و کامپیوتر به عنوان مولفه تحصیلی و یکی از شاخصها و معیارهای ارزیابی افراد معرفی شده برای تصدی ذیحساب یا قائم مقام ذیحساب شد.

وی همچنین پیشنهاد داد: با توجه به اهمیت موضوع حسابرسی به لحاظ امتیازدهی و سوابق حرفه ای نسبت به میزان تحصیلات از امتیاز بیشتری برخوردار باشد که هر دو پیشنهاد با رای موافق اعضا به تصویب رسید.

در ادامه علی اعطا پیشنهاد حذف بندهای 2،3،4 از تبصره چهارم ماده 8 این طرح که به اعلام نتایج ارزیابی، ارزیابی عملکرد و همچنین نظارت بر فعالیتهای ذیحسابان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب طرح نظامنامه نظارت بر عملکرد ذیحساب و قائم مقامان ذیحساب شهرداری تهران

تصویب طرح نظامنامه نظارت بر عملکرد ذیحساب و قائم مقامان ذیحساب شهرداری تهران