مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 10:452020-09-08سياسي

تمهیدات لازم برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس در دهلران


تمهیدات لازم برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دهلران شامل شهرستان های دهلران، - آبدانان، دره شهر و بدره اندیشیده شده است به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید عسگری ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی روز جمعه این هفته برابر برنامه زمان بندی و ابلاغی وزارت کشور در این حوزه انتخابیه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات با شکوه اندیشیده شده است، افزود: از ساعت هشت صبح عوامل شعب اخذ رأی آمادگی دارند تا مردم حوزه انتخابیه پای صندوق های رأی حاضر شوند.

عسگری گفت: با توجه به شیوع ویروس جلوگیری شود.

استقرار 207 شعبه شامل 141 شعبه ثابت شهری و روستایی وی افزود: 207 شعبه شامل 141 شعبه ثابت شهری و روستایی و 66 شعبه سیار شهری و روستایی در 4 شهرستان دهلران، آبدانان و دره شهر، بدره و بخش های تابعه مستقر خواهند شد.

فرماندار و رییس حوزه انتخابیه دهلران ابراز کرد: شهروندان هرگونه تخلف در بحث انتخابات را به صورت مستند به ستاد انتخابات، یا هیئت های نظارت و بازرسی قرار بدهند تا با متخلفین برخورد جدی شود گفتنی است، حوزه انتخابیه دهلران شامل شهرستان های دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است که انتخابات مجلس ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات لازم برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس در دهلران

تمهیدات لازم برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس در دهلران