مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 09:252020-09-08سياسي

مجموعه 27 جلدی داستان های سوادمالی رونمایی شد


مجموعه 27 جلدی داستان های هوش مالی که به همت آکادمی هوش مالی تهیه و توسط انتشارات قدیانی منتشر شده است مهارت های مالی را با زبان داستان به کودکان مقطع دوم دبستان آموزش می دهد.

- اخبار شرکت ها / مجموعه 27 جلدی داستان های هوش مالی با حضور عفت شریعتی؛ نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، کمیل رودی؛ مدیر آکادمی هوش مالی، رویا فتحی؛ رییس فرهنگسرای سرو، امید علی مسعودی؛ دانشیار و مدیر گروه ارتباطات دانشگاه سوره و محمد صادق افراسیابی؛ معاون امور محتوایی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در فرهنگسرای سرو برگزار شد.

 مجموعه 27 جلدی داستان های هوش مالی که به همت آکادمی هوش مالی تهیه و توسط انتشارات قدیانی منتشر شده است مهارت های خرج و پس انداز، اعتبار و بدهی، کاریابی و درآمد، سرمایه گذاری، ریسک و بیمه و تصمیم گیری مالی را با زبان داستان به کودکان مقطع دوم دبستان آموزش میدهد.

 عفت شریعتی؛ نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: در حال حاضر در جامعه به موضوع سواد مالی بسیار کم پرداخته شده است که برای گسترش این حوزه در جامعه باید از کودکی برنامه ریزی صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: تدوین و تالیف مجموعه 27 جلدی داستان های هوش مالی نقش بسزایی در آموزش کودکان دارد و باید این رویه تقویت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه 27 جلدی داستان های سوادمالی رونمایی شد

مجموعه 27 جلدی داستان های سوادمالی رونمایی شد