مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 09:202020-09-08سياسي

پلمب 130 واحد مشاوره املاک در زنجان/ صدور حکم جلب برای متخلفان حرفه ای مسکن


رییس اتاق اصناف استان زنجان از پلمب 130 واحد مشاوره املاک در زنجان خبر داد و گفت: ثبت هولوگرامی همه معاملات مسکن اجباری شده است.

- سید محمود موسوی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اقدامات جدی صورت گرفته در استان به منظور ساماندهی مشاورین املاک اظهار کرد: مسؤولان استانی از جمله استاندار و دادستان و دادگستری در این باره وارد عمل شده و اقداماتی انجام داده اند.

رییس اتاق اصناف استان زنجان از ساماندهی مشاوران املاک زنجان خبر داد و گفت: امسال بازرسی ها تشدید یافت و وضعیت مطلوب تر شده است.

وی با بیان اینکه اکثر مشاوران املاک دارای مجوز هستند، افزود: کمتر دیده شده است که مشاوران املاک در زنجان بدون مجوز فعالیت کنند.

موسوی تصریح کرد: در همین راستا و به منظور جلوگیری از تخلفات صنفی، طرح تشدید برخورد با واحدهای فعال در حوزه املاک بدون مجوز در حال اجرا است.

  وی با اشاره به این که طبق بازدیدهای میدانی که انجام شده است، واحدهای بدون مجوز فعال در حوزه املاک شناسایی شده است، افزود: در این زمینه برای تعیین تکلیف واحدهای بدون پروانه، پروانه های منقضی شده و.

اقدام شده است.

  رییس اتاق اصناف استان زنجان با اشاره به اینکه در طرح بازرسی از واحدهای مشاوره املاک، پروانه واحدهایی که تاریخ پروانه آنها منقضی شده بود، باطل شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 130 واحد مشاوره املاک در زنجان/ صدور حکم جلب برای متخلفان حرفه ای مسکن

پلمب 130 واحد مشاوره املاک در زنجان/ صدور حکم جلب برای متخلفان حرفه ای مسکن