مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 09:152020-09-08اقتصادي

تعاونی های استان سمنان تقویت می شوند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه تقویت بخش تعاون در زمره سیاست ها در سطح استان است، گفت: تعاون سهم ویژه ای در اشتغال موجود در سطح استان دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار بازار، علی رضا شریفی نژاد شهر سه شنبه در پانزدهمین دوره تجلیل از تعاونی های برتر استان سمنان در سالن اجتماعات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه تقویت و توجه به توانمند سازی تعاونی های استان سمنان یک اولویت و سیاست است، ابراز کرد: فعالیت یک هزار و 100 تعاونی در استان نشان از ظرفیت های این بخش دارد.

وی افزود: مسئولان، منابع مالی و فرآیندهای کاری، از مؤلفه های توانمند ساز در استان است و تقویت و توجه به توانمند سازی اگر درست انجام گیرد، نتایج و برآیند آن در ارتقا تعاونی ها، رفاه جامعه و اقتصاد کل کشور و توسعه تولید داخلی و ملی مشهود خواهد بود.

استفاده از فرصت های تعاون معاون اقتصادی استاندار سمنان ادامه داد: در اقتصاد نوسانی، زمان یکی از فرصت های اصلی است که باید از آن به بهترین نحو ممکن استفاده کنیم لذا نقش ما به عنوان مسئولان استان، تسهیل گری و هماهنگی است و در این زمینه از هیچ گونه حمایتی دریغ نخواهیم کرد.

شریفی نژاد همچنین افزود: تولیدات باید از سمت تولید سنتی به سمت تولید هوشمند و صنعتی ارتقا یابد تا بتوانیم شاهد برکات آن در ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعاونی های استان سمنان تقویت می شوند

تعاونی های استان سمنان تقویت می شوند