مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 09:102020-09-08سياسي

سناریوی ادامه دار حذف نام شهدا؛ این بار حذف عنوان «شهید» از اپلیکیشن های مسافرتی


خبرگزاری فارس، اراک - سال گذشته بود که انتشار اخباری مبنی بر حذف نام شهدا از برخی کوچه ها و معابر شهرهای مختلف کشور با حساسیت و واکنش مردم همراه شد و اعتراضاتی را در پی داشت، اقدامی که بعد از واکنش ها و اعتراضات مردمی گفته شد: اشتباه در تهیه تابلوها باعث بروز این اتفاق شده و عمدی در کار نبوده است .

سناریوی پاک کردن عنوان شهید از تابلوی کوچه ها و خیابان ها از تهران آغاز و به دیگر شهرهای کشور کشیده شده و هر روز ابعاد تازه تری به خود گرفت به طوری که در یکی از شهرهای کشور نام شهیدی از یکی کوچه ها حذف و در کمال کج سلیقگی و تعجب نام مارکوپولو جایگزین آن شد! حذف نام یا عنوان شهدا از معابر و خیابان ها که مسؤولان آن را اتفاقی سهوی عنوان کردند، به همین جا ختم نشد و اخیراً شاهد این اقدام در اپلیکیشن های مسافرتی هستیم که باید مشخص شود چه کسانی با چه هدفی به دنبال اجرای پروژه شهیدزدایی هستند؟! شهدا رفتند تا این آب و خاک بماند، آنها جانشان را فدا کردند تا جان های دیگر آزادانه در هوای خاک وطن نفس بکشند و به دور از سلطه شیاطین و مستکبرین و زورگویان روزگار بگذرانند.

همه نیک می دانیم شهدا رفتند تا از اسلام پاسداری کنند، نام گذاری کوچه ها و خیابان ها به نام شهدا تداعی گر این است که شهدا رفتند تا ما بمانیم و بدانیم که سربلندی ایران مدیون خون پاک 200


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سناریوی ادامه دار حذف نام شهدا؛ این بار حذف عنوان «شهید» از اپلیکیشن های مسافرتی

سناریوی ادامه دار حذف نام شهدا؛ این بار حذف عنوان «شهید» از اپلیکیشن های مسافرتی