مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 08:502020-09-08پزشكي

خستگی و سردرد، شایع ترین علائم کودکان مبتلا به کرونا


در حالیکه سرویس سلامت همگانی بریتانیا علائم خاصی را برای مبتلایان به ویروس کرونا در رده های سنی گوناگون اعلام کرده، محققان انگلیسی دریافته اند که خستگی و سردرد در کودکان مبتلا جز شایعترین نشانه ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از گاردین، محققان دریافته‌اند خستگی، سردرد و تب رایج‌ترین علائم ویروس کرونا در کودکان است و تنها شمار کمی از کودکان مبتلا به کووید-19 به سرفه دچار می‌شوند و یا حس چشایی یا بویایی خود را از دست می‌دهند.

این روزنامه انگلیسی در گزارشیبا عنوان «مطالعات تازه نشان می‌دهد خستگی و سردرد شایعترین علائم کووید-19 در کودکان است» نوشت: سرویس سلامت همگانی بریتانیا (NHS) سه علامت را به عنوان علائم کووید-19 در بزرگسالان و کودکان ذکر کرده است: درجه حرارت بالا، سرفه مداوم و کاهش یا تغییر حس بویایی یا چشایی.

با این حال این تیم تحقیقاتی انگلیسی می‌گوید داده‌های جدید نشان می‌دهد علائم کووید-19 در کودکان در مقایسه با بزرگسالان متفاوت است.

«پروفسور تیم اسپکتور» از کالج کینگ لندن که سرپرستی تیم مطالعه را بر عهده دارد گفت: ما باید به افراد در خصوص علائم کووید-19 در هر رده سنی اطلاع رسانی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خستگی و سردرد، شایع ترین علائم کودکان مبتلا به کرونا

خستگی و سردرد، شایع ترین علائم کودکان مبتلا به کرونا