مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 08:302020-09-08اقتصادي

بهره براری از فاز 1 و 2 خط انتقال آب از خلیج فارس در سال جاری


استاندار کرمان در پی بازدید امروز خود از پروژه انتقال آب از خلیج فارس در بندرعباس گفت: امیدواریم فاز اول این پروژه در 24 مهرماه امسال و فاز دوم در 30 بهمن افتتاح شود که ظرف یکی دو ماه آینده کلنگ خط دوم به زمین می شود.

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان در پی بازدید امروز خود از پروژه انتقال آب از خلیج فارس در بندرعباس گفت: امیدواریم فاز اول این پروژه در 24 مهرماه امسال و فاز دوم در 30 بهمن افتتاح شود که ظرف یکی دو ماه آینده کلنگ خط دوم به زمین می شود.

دکتر محمدجواد فدایی ظهر امروز 18 شهریورماه در جلسه بررسی خط انتقال آب از خلیج فارس به فلات مرکزی کشور در بندرعباس اظهار کرد: این پروژه کار بزرگی برای استان های خشک و کم آب کرمان، هرمزگان و یزد کرده است.

وی با اشاره به بارندگی های خوب امسال در استان کرمان، بیان کرد: با وجود بارندگی های خوبی که امسال در کرمان داشتیم در رتبه 26 به لحاظ میزان بارندگی قرار داریم.

استاندار کرمان با اشاره به وجود 35 هزار حلقه چاه مجاز و غیرمجاز در استان کرمان اظهار کرد: متاسفانه 9000 چاه غیرمجاز در استان حفر شده و سالانه 6 میلیارد مترمکعب برداشت آب از سفره های زیرزمینی داریم که حدود 2 میلیارد مترمکعب اضافه برداشت داریم که با کارهای جایگزینی مثل این پروژه این مشکل را حل کنیم و امیدواریم دو فاز دیگر آن به زودی به بهره ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره براری از فاز 1 و 2 خط انتقال آب از خلیج فارس در سال جاری

بهره براری از فاز 1 و 2 خط انتقال آب از خلیج فارس در سال جاری