مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 08:302020-09-08سياسي

درخواست تشکیل صندوق محیط زیست در پایتخت/ انتقاد از تبدیل منطقه 22 به مجموعه برج ها


عضو شورای شهر تهران با اشاره به ضرورت تشکیل صندوق توسعه محیط زیست توسط شهرداری ، گفت: علیرغم چندین بار تذکر هنوز این موضوع مدنظر حناچی قرار نگرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، زهرا صدراعظم نوری در صحن امروز شورای شهر در تذکری به شهردار درباره تشکیل نشدن صندوق توسعه محیط زیست گفت: ماده 30 برنامه پنج ساله سوم توسعه شهر تهران باید مدنظر قرار گیرد و شهرداری موظف به تشکیل صندوق توسعه محیط زیست است.

وی افزود: این اقدام علیرغم چندین بار تذکر تا کنون صورت نگرفته در حالی که نتایج مؤثری را به همراه داشته است.

این عضو شورای شهر تهران به توافق وزارت نیرو و شهرداری در جایگزین پساب و آب خام اشاره کرد و گفت: این اقدام در راستای هوشمندسازی و استفاده حداکثری از ظرفیت های مدیریت پسماند انجام می شود و امیدوارم با اجرای طرح مدیریت پسماند که تا پایان ماه عملیاتی می شود شاهد اقدامات مؤثر در این حوزه باشیم.

* انتقاد شورای شهری ها از تبدیل منطقه 22 به مجموعه برج ها همچنین در صحن امروز شورای شهر ناهید خداکرمی رییس کمیته سلامت شورای شهر اظهار داشت: برج های مختلفی در منطقه 22 ساخته شده و در واقع این منطقه یکی از مناطقی است که هنگام عبور از آن واقعاً دچار ناراحتی می شویم و باید افسوس بخوریم که چه زمانی آینده نگاری در معماری از دست رفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست تشکیل صندوق محیط زیست در پایتخت/ انتقاد از تبدیل منطقه 22 به مجموعه برج ها

درخواست تشکیل صندوق محیط زیست در پایتخت/ انتقاد از تبدیل منطقه 22 به مجموعه برج ها