مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 07:452020-09-08بين الملل

آماده باش ارتش لیبی در پی حملات موشکی نیروهای حفتر


دولت وفاق ملی لیبی اعلام کرد، نیروهای موسوم به ارتش «ملی» لیبی از طریق شلیک موشک به سمت شهر سرت، آتش بس در این شهر را برای چهارمین بار نقض کردند.

- دولت وفاق ملی لیبی اعلام کرد، نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی از طریق شلیک موشک به سمت شهر سرت، آتش بس در این شهر را برای چهارمین بار نقض کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، محمد قنونو، سخنگوی نیروهای ارتش دولت وفاق ملی لیبی خاطرنشان کرد، نیروهای ارتش، نقض قابل پیش بینی و مکرر توافق آتش بس را برای چهارمین مرتبه ثبت کردند؛ این در حالی است که نیروهای وفاق ملی به آن پایبند هستند.

قنونو در صفحه کاربری خود در توییتر نوشت، نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی به فرماندهی ژنرال خلیفه حفتر در محور سرت موشک هایی از نوع گراد به سمت محل تجمع نیروهای وفاق ملی در غرب سرت شلیک کردند.

وی در ادامه افزود: نیروهای ما در حالت آماده باش کامل قرار دارند و منتظر دستورات فائز السراج، رییس شورای ریاستی دولت وفاق ملی لیبی برای برخورد و پاسخ به منابع تیراندازی در مکان و زمان مناسبی هستند.

وی در خصوص تلفات جانی یا ضررهای وارد شده به ساختمان ها، تأسیسات و زیرساخت ها در پی این حمله هوایی توضیحی ارائه نداده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش ارتش لیبی در پی حملات موشکی نیروهای حفتر

آماده باش ارتش لیبی در پی حملات موشکی نیروهای حفتر