مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 07:452020-09-08اجتماعي

ورود پرندگان مهاجر به ایران/ 8 هزار بال خوتکا در تالاب کانی برازان مهاباد نشست


طی روزهای اخیر علاوه بر خوتکاهای مهاجر،  150 بال فلامینگو و 100 بال کفچه نوک مهاجر نیز از مناطق شمالی وارد این تالاب بین المللی شدند که پیش بینی می شود در روزهای آینده بر تعداد آنها در این تالاب افزوده شود.

- ورود پرندگان مهاجر به ایران/ 8 هزار بال خوتکا در تالاب کانی برازان مهاباد نشست طی روزهای اخیر علاوه بر خوتکاهای مهاجر،  150 بال فلامینگو و 100 بال کفچه نوک مهاجر نیز از مناطق شمالی وارد این تالاب بین المللی شدند که پیش بینی می شود در روزهای آینده بر تعداد آنها در این تالاب افزوده شود.

رییس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد در آذربایجان غربی گفت: نخستین دسته از پرندگان مهاجر به تعداد بیش از هشت هزار بال خوتکا وارد تالاب بین‌المللی کانی‌برازان این شهرستان شدند.

فاروق سخنور روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این پرندگان نخستین دسته از خوتکاهای مهاجر هستند که با کاهش تدریجی دمای هوا در مناطق شمالی و آغاز فصل سرما و نیز مهیا شدن شرایط مطلوب اسکان، وارد این تالاب بین‌المللی شدند.

وی افزود: طی روزهای اخیر علاوه بر خوتکاهای مهاجر، 150 بال فلامینگو و 100 بال کفچه‌نوک مهاجر نیز از مناطق شمالی وارد این تالاب بین‌المللی شدند که پیش‌بینی می‌شود در روزهای آینده بر تعداد آنها در این تالاب افزوده شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود پرندگان مهاجر به ایران/ 8 هزار بال خوتکا در تالاب کانی برازان مهاباد نشست

ورود پرندگان مهاجر به ایران/ 8 هزار بال خوتکا در تالاب کانی برازان مهاباد نشست