مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 07:352020-09-08اجتماعي

آمادگی ناوگان اتوبوسرانی برای پاسخ گویی به سفرهای آموزشی پایتخت


محمود ترفع با اعلام اینکه در دو روز نخست بازگشایی مدارس، ناوگان اتوبوسرانی در خدمت دانش آموزان و والدین آنها بود، گفت: از اول هفته سرویس اتوبوس مدرسه در محلهای مورد نظر مدارس استقرار یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ؛ محمود ترفع، افزایش اعزام و کاهش سرفاصله زمانی حرکت اتوبوس ها از مبدأ در نقاط پر تراکم با نصف ظرفیت را از تدابیر این شرکت در روزهای بازگشایی مدارس برشمرد و افزود: ناوگان اتوبوسرانی تهران برای پاسخ گویی به سفرهای آموزشی دانش آموزان و دانشجویان آمادگی دارد.

وی با اشاره به اینکه ماسک و لوازم ضد عفونی در اختیار رانندگان شرکت واحد و بخش خصوصی قرار گرفته است، اظهار کرد: در طول روز و در ابتدا و انتهای خطوط، نسبت به ضدعفونی کردن اتوبوس ها اقدام می شود، ضمن اینکه علاوه بر اتوبوس های دو کابین، اتوبوس های بخش خصوصی نیز با استفاده از 54 دستگاه مه پاش (فوگر) که حجم بالاتر و اثرگذاری بیشتری دارند، ضد عفونی می شوند تا ضریب اطمینان از ایمنی ناوگان افزایش پیدا کند.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تاکید بر اینکه از دو ماه قبل برنامه ریزی های لازم را برای بازگشایی مدارس انجام داده بودیم، خاطرنشان کرد: عزم خود را جزم کرده ایم تا نه تنها دانش آموزان را به موقع و بدون مشکل به مقصد برسانیم، بلکه با ایمن سازی ناوگان از طریق اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی ناوگان اتوبوسرانی برای پاسخ گویی به سفرهای آموزشی پایتخت

آمادگی ناوگان اتوبوسرانی برای پاسخ گویی به سفرهای آموزشی پایتخت