مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 07:252020-09-08فناوري

ترمیم خطوط سرقت شده تلفن 4000 هزار مشترک در کرمانشاه


مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه کرمانشاه از ترمیم خطوط سرقت شده چهار هزار مشترک در کرمانشاه خبر داد.

- مسیب قبادیان صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: کابل های مسی استفاده شده به صورت هوایی به علت ارزشمند بودن در معرض سرقت و تخریب قرار دارند که در سال جدید این سرقت ها افزایش یافته و روزانه شاهد این موضوع هستیم.

وی افزود: در این مدت تجهیزات ارتباطی حدود چهار هزار مشترک نظیر کابل، علمک، پست و کافو به سرقت رفته و اغلب آنها، مجدداً ترمیم و متصل شده است.

قبادیان با اشاره به افزایش استفاده مردم از اینترنت خانگی با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید و استفاده از آموزش های مجازی بیان کرد: تلاش همکاران بر این است که ترمیم مسیرهای سرقتی بلافاصله انجام شود و در بعضی از محلات به علت تعدد سرقت ها این امر تا تأمین امنیت کامل و ایمن سازی تجهیزات با تأخیر انجام می شود.

مدیرعامل مخابرات کرمانشاه تصریح کرد: از مردم تقاضا داریم در صورت سرقت خطوط تلفن مراتب را از طریق نیروی انتظامی اطلاع رسانی کنند که بعد از تنظیم صورتجلسه سرقت، برای بازسازی در دستور کار همکاران مخابرات قرار گیرد.

وی در مورد وضعیت اینترنت VDSL گفت: در حال حاضر چهار هزار ظرفیت ایجاد شده که در محدوده کافو های نوری سطح شهر کرمانشاه و بعضی از شهرستان ها امکان واگذاری دارد، این ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترمیم خطوط سرقت شده تلفن 4000 هزار مشترک در کرمانشاه

ترمیم خطوط سرقت شده تلفن 4000 هزار مشترک در کرمانشاه