مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 07:052020-09-08اقتصادي

نرخ غذا و اجاره بهای دانشجویی اعلام شد/ میزان افزایش انواع وام ها


رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم نرخ غذای دانشجویی و اجاره بهای خوابگاه های دانشجویی را در سال تحصیلی جدید اعلام کرد و از افزایش وام های دانشجویی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ناصر مطیعی صبح امروز در نشست مطبوعاتی که در محل صندوق رفاه دانشجویان برگزار شد، با اشاره به وام های دانشجویی گفت: در سال تحصیلی جاری 600 میلیارد تومان برای پرداخت وام های دانشجویی و در سال گذشته 480 میلیارد تومان از این منابع صندوق برای پرداخت وام های دانشجویی پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: باید این موضوع را یادآور شوم که این ارقام منوط به تخصیص اعتبار کامل صندوق رفاه دانشجویان توسط سازمان برنامه و بودجه است.

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم افزود: خوشبختانه با پیگیری هایی که در سال 99 انجام شد، 35 درصد نسبت به سال 98 افزایش بودجه مصوب داشتیم که 261 میلیارد تومان به 353 میلیارد تومان بودجه عمومی افزایش یافت.

مطیعی بیان کرد: در طول یک سال گذشته کارگروه نظام پرداخت و بازپرداخت وام های دانشجویی، مشکلات نظام پرداخت و بازپرداخت وام ها را بازبینی کرد، طرح جدیدی در خصوص وام ها به هیئت امنا ارائه شد و هیئت امنای صندوق این طرح را تصویب کرد که در سال تحصیلی جدید اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ غذا و اجاره بهای دانشجویی اعلام شد/ میزان افزایش انواع وام ها

نرخ غذا و اجاره بهای دانشجویی اعلام شد/ میزان افزایش انواع وام ها