مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 06:552020-09-08پزشكي

پاسخ به جدیدترین سوالات درخصوص ویروس اسرارآمیز


انتشار اطلاعات ضد و نقیض درباره ویروس کرونا در فضای مجازی هم چنان ادامه دارد، بنابراین لازم است مراقب باشید از منابع درست اطلاعات و توصیه های مربوطه را دریافت کنید و تحت تاثیر برخی شایعات در فضای مجازی قرار نگیرید.

- خبرگزاری فارس - گروه سلامت: حالا بیش از شش ماه است که از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور می گذرد، ویروسی که هنوز هم از دیدگاه محققان ناشناخته است و تا کنون هیچ کشوری راهی برای درمان قطعی این بیماری کشف نکرده است، ویروسی که تاکنون بیش از 187 هزار را در کشور ما به خود مبتلا کرده و جان تعداد زیادی از هموطنان را نیز گرفته است.

روزهای اول شیوع بیماری در کشور شاهد انتشار شایعات مختلفی پیرامون این بیماری بودیم، شایعاتی که بعضا اثرات روانی زیادی را بر روی افراد جامعه گذاشت اما با مرور زمان و بررسی های کارشناسی اطلاعات دقیق تری درباره این ویروس منتشر شد و گرد و غبار این مطالب خلاف واقع را پاک کرد.

اما به دلیل پیچیده بودن این ویروس منحوس، انتشار اطلاعات ضد و نقیض درباره ویروس کرونا در فضای مجازی همچنان ادامه دارد، بنابراین لازم است مراقب باشید که از منابع درست اطلاعات و توصیه های مربوطه را دریافت کنید و تحت تاثیر برخی شایعات در فضای مجازی قرار نگیرید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ به جدیدترین سوالات درخصوص ویروس اسرارآمیز

پاسخ به جدیدترین سوالات درخصوص ویروس اسرارآمیز