مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 06:502020-09-08بين الملل

حمله شدید و جدید ترامپ به ارتش آمریکا


رییس جمهور آمریکا که اخیرا به دلیل توهین به کهنه سربازان آمریکایی جنجال آفریده بود، حمله جدیدی به ارتش آمریکا انجام داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا با حمله شدید به ارتش این کشور تأکید کرد که مسئولان ارشد وزارت دفاع خواهان روشن نگاه داشتن آتش جنگند تا بدین ترتیب پیمانکاران دفاعی همچنان خوشحال بمانند.

رییس جمهور آمریکا که پیش از این به دلیل اظهارات منتسب به وی در خصوص سربازان آمریکایی کشته شده در جریان جنگ اول جهانی مورد انتقاد برخی رسانه ها قرار گرفته بود ضمن تاکید بر تمایل فرماندهان پنتاگون به جنگ برای راضی کردن شرکت ها و پیمان کاران فعال در عرصه دفاعی، اتهام های مطرح درباره سخنان ناخوشایند نسبت به نظامیان کشته شده در کشورش را تکذیب کرده است.

ترامپ ضمن ادعای حمایت از نظامیان کشورش گفت که جنگ طلبی فرماندهان پنتاگون بیشتر با هدف جلب رضایت پیمانکاران طرف معامله با وزارت دفاع صورت می گیرد.

اخیرا مجله آتلانتیکو پیش از این در گزارش که محتوای آن به تایید خبرگزاری آسوشیتدپرس نیز رسید به نقل از دو مقام ارشد نظامی مدعی شده بود که دونالد ترامپ سال 2018 در جریان سفر به فرانسه برنامه بازدید از قبرستان سربازان آمریکایی کشته شده طی جنگ اول جهانی را با این توجیه که نظامیان کشته شده بازنده هستند، لغو کرده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله شدید و جدید ترامپ به ارتش آمریکا

حمله شدید و جدید ترامپ به ارتش آمریکا