مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 06:402020-09-08اقتصادي

شرکت کنتورسازی قزوین؛ به وقت خاموشی...


شرکت کنتورسازی یکی از واحدهای تولیدی فعال در قزوین بود که در سطح ملی نیز حرف های بسیاری برای گفتن داشت اما با خصوصی سازی همه چیز به یک باره تغییر کرد.

- ایسنا/قزوین شرکت کنتورسازی یکی از واحدهای تولیدی فعال در قزوین بود که در سطح ملی نیز حرف های بسیاری برای گفتن داشت اما با خصوصی سازی همه چیز به یک باره تغییر کرد.

پس ازآن بود که حقوق کارگران پرداخت نشد و تعداد آنان از 800 به 100 نفر رسید و کارگران برای اینکه صدایشان به گوش مسئولین برسد بارها مقابل استانداری قزوین تجمع کردند؛ 2 سال پیش هم در پایان اسفند سفره خالی خود را جلوی استانداری پهن کردند.

کارگران کنتورسازی بعد از ماه ها تلاش از همه جا نامید شده و از مدیر شرکت شکایت کردند و به واسطه این شکایت مواد اولیه شرکت در گمرک توقیف شد تا مدیر شرکت مطالبات کارگران را پرداخت کند، با این شرایط اوضاع بهتر نشد و رو به وخامت رفت؛ کارخانه موادی برای تولید نداشت و کارگران هم بلاتکلیف بودند.

با شکایت کارگران، دستگاه قضا به موضوع ورود پیدا کرد و مدیر شرکت، به دادگاه فراخوانده و درنهایت زندانی شد؛ مدیری که هنگام خرید، شرکت را با انبار مملو از کالا تحویل گرفته بود و با فروش اجناس سود نصیبش شد اما با سوء مدیریت و سوءاستفاده شرکت را به مرز تعطیلی کشاند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت کنتورسازی قزوین؛ به وقت خاموشی...

شرکت کنتورسازی قزوین؛ به وقت خاموشی...