مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 06:302020-09-08بين الملل

انتقاد خبرنامه پروپاگاندای کره شمالی از ژاپن و آمریکا


یک خبرنامه پروپاگاندای کره شمالی امروز (سه شنبه) به انتقاد از تعمیق همکاری نظامی بین ژاپن و آمریکا در بحبوحه پاندمی کروناویروس پرداخت و مانور مشترک دو کشور را تهدیدی برای منطقه دانست.

- یک خبرنامه پروپاگاندای کره شمالی امروز (سه شنبه) به انتقاد از تعمیق همکاری نظامی بین ژاپن و آمریکا در بحبوحه پاندمی کروناویروس پرداخت و مانور مشترک دو کشور را تهدیدی برای منطقه دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، وبسایت پروپاگاندایی میری کره شمالی به انتقاد از این همکاری مشترک بین ژاپن و آمریکا پرداخت و به رزمایش های مشترک هوایی و دریایی بین دو کشور ماه گذشته میلادی در دریای چین جنوبی اشاره کرد.

این وبسایت همچنین نشست ماه گذشته میلادی بین مارک اسپر، وزیر دفاع آمریکا و تارو کونو، همتای ژاپنی اش در گوآم را محکوم کرد؛ این دو به بررسی مسائل امنیتی شامل برنامه موشکی پیونگ یانگ پرداخته بودند.

این وبسایت در ادامه نوشت: در حالیکه تمام جهان اقداماتی را برای مقابله با گسترش ویروس کرونا انجام می دهند، تبانی نظامی بین توکیو و واشنگتن بیش از هر زمان دیگری تقویت شده که نگرانی های بیشماری را در داخل و خارج از کره شمالی به وجود آورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد خبرنامه پروپاگاندای کره شمالی از ژاپن و آمریکا

انتقاد خبرنامه پروپاگاندای کره شمالی از ژاپن و آمریکا