مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 06:152020-09-08فرهنگي

چهارگانه «منیژه آرمین» در ایستگاه آخر


منیژه آرمین از تألیف جلد پایانی چهارگانه خود به نام «کسوف» خبرداد و گفت: تلاش می کنم نگارش جلد پایانی این چهارگانه را تا آخر سال به پایان رسانده و به ناشر تحویل دهم.

- منیژه آرمین از نویسندگان کشورمان در گفت وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس درباره اثر جدید خود اظهار داشت: مشغول نوشتن جلد پایانی چهارگانه ام با نام کسوف هستم که چهارمین جلد از مجموعه رمان های من با محوریت تاریخ معاصر ایران است.

سه عنوان قبلی شب و قلندر ، شباویز و شانزده سال نام داشتند که با کسوف تمام می شوند.

آرمین با تأکید بر اینکه پس زمینه این آثار تاریخ معاصر ایران است اما این اثر رمان شمرده می شود، توضیح داد: شب و قلندر از اوایل قاجاریه تا دوران مشروطیت، شباویز از مشروطیت است تا سال 1304 که سال روی کار آمدن رضاشاه است، پس زمینه شانزده سال دوران رضاشاهی است و در نهایت کسوف هم پس زمینه اش رخدادهای 1320 تا 1332 است.

آرمین ادامه داد: همانطور که گفتم این آثار رمان با پس زمینه تاریخی هستند و تاریخ در این کتاب ها اهمیت بسیاری دارد چرا که تاریخ باید بهانه ای برای کشف انسان باشد.

وی با بیان اینکه اغلب در داستان ها و رمان هایم رویدادهای اجتماعی را مطرح می کنم، ابراز داشت: قصدم از نگارش این رمان ها شناختن و شناساندن هویت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارگانه «منیژه آرمین» در ایستگاه آخر

چهارگانه «منیژه آرمین» در ایستگاه آخر