مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 06:152020-09-08حوادث

افزایش مرگ و میر بر اثر مسمومیت با گاز مونواکسیدکربن در سال جاری


سرپرست پزشکی قانونی استان اردبیل از افزایش 133 درصدی مرگ و میر در 4 ماه نخست امسال بر اثر مسمومیت با گاز مونواکسیدکربن در استان اردبیل خبر داد.

- ایسنا/اردبیل سرپرست پزشکی قانونی استان اردبیل از افزایش 133 درصدی مرگ و میر در 4 ماه نخست امسال بر اثر مسمومیت با گاز مونواکسیدکربن در استان اردبیل خبر داد.

دکتر علیرضا فرخی 18شهریور در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به بیشترین تلفات ناشی از مسمومیت با گاز مونواکسیدکربن مربوط به اردیبهشت امسال گزارش شده است، افزود: در چهار ماهه اول امسال، 2 زن و 5 مرد بر اثر مسمومیت با مونواکسیدکربن جان خود را از دست داد ه اند.

وی با بیان اینکه این آمار در مدت مشابه سال گذشته 2 زن و 1 مرد بوده است، ادامه داد: این افزایش 133 درصدی مرگ و میر بر اثر مسمومیت با گاز مونواکسیدکربن را نشان می دهد که در مجموع طی سال گذشته 13 نفر، 7 زن و 6 مرد با این گاز جان خود را از دست دادند.

به گفته سرپرست پزشکی قانونی استان اردبیل مسمومیت با مونواکسیدکربن به وسیله انواع وسایل گازسوز از جمله بخاری، آبگرمکن، پیک نیک و حتی زغال ایجاد می شود که اغلب در زمستان شاهد این اتفاق هستیم ولی با وجود این امر، فوت 7 نفر در چهار ماهه اول سال که فصول گرم سال است، هشداری برای مسئولین را به همراه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مرگ و میر بر اثر مسمومیت با گاز مونواکسیدکربن در سال جاری

افزایش مرگ و میر بر اثر مسمومیت با گاز مونواکسیدکربن در سال جاری