مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 06:102020-09-08سياسي

توزیع بیش از 10 هزار ماسک در محلات آسیب پذیر گنبدکاووس


فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس گفت: با مشارکت و همکاری بسیجیان و سپاه شهرستان سه کارگاه تولید ماسک راه اندازی شده و بیش از 10 هزار ماسک در محلات آسیب پذیر شهرستان توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، رمضانعلی قاسم پور صبح امروز در نخستین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: در اجرای طرح شهید شوشتری شهرستان اقدامات خوبی در محلات کم برخوردار و آسیب پذیر شهرستان انجام شده است.

وی با اشاره به تشکیل شورای محلات در این مناطق تصریح کرد: راه اندازی شورای محلات در راستای شناسایی مشکلات و مطالبه گری امورات محله با تشکیل جلسات مستمر از بهترین و مهمترین اقدامات در طرح شهید شوشتری است.

فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه اقدامات خوبی در راستای پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا انجام شده است، خاطرنشان کرد: از زمان شیوع کرونا تاکنون بیش از 40 مرحله محلات آسیب پذیر در طرح شهید شوشتری توسط 80 بسیجی ضدعفونی شده و 5 هزار و 630 بسته بهداشتی شامل مواد ضدعفونی کننده در این محلات توزیع شده است.

وی بیان داشت: حدود 4 هزار و 500 بسته معیشتی توسط سپاه و نیکوکاران شهرستان تهیه و در بین مناطق آسیب پذیر شهرستان توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 10 هزار ماسک در محلات آسیب پذیر گنبدکاووس

توزیع بیش از 10 هزار ماسک در محلات آسیب پذیر گنبدکاووس