مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 06:102020-09-08بين الملل

عادی سازی مناسبات با صهیونیست ها حرام است


آیت الله «شیخ عیسی قاسم» رهبر شیعیان بحرین ، عادی سازی مناسبات با رژیم صهیونیستی را فعلی حرام و فتوا برای عادی سازی روابط با این رژیم را خیانت به امت اسلامی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، پایگاه اطلاع رسانی منامه پُست روز سه شنبه به نقل از این عالم دینی بحرینی افزود: سکوت امت اسلامی مقابل عادی‌سازی روابط و در برابر فتوای عادی سازی، خیانت و جنایتی دیگر [ علیه مسلمانان ] است.

وی اظهار داشت تجاوز صهیونیست‌ها علیه امت اسلامی همچنان باقی است و صهیونیست‌ها هویت مسلمانان را هدف گرفته اند و برای تسلط کامل بر مسلمانان و تحقیر آن‌ها تلاش می‌کنند.

آیت الله شیخ عیسی قاسم در یک ویدئو کنفرانس که برای مساله عادی‌سازی روابط برگزار شده بود و در آن 14 تن از شخصیت‌های مذهبی کشورهای اسلامی شرکت داشتند، افزود: عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی روشی آشکار برای از بین بردن مساله فلسطین است.

وی خاطرنشان کرد: عادی‌سازی روابط روشی ظالمانه برای به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی و قانونی شدن بقای آن و حتی توسعه تسلط آن بر جهان اسلام و عرب و محکومیت اسلام و جهان اسلام است.

این عالم بحرینی ادامه داد: عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی یعنی محکوم کردن مقاومت در برابر اشغالگران و پذیرش نقش تخریبی که صهیونیست‌ها برای بی‌ثبات کردن منطقه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عادی سازی مناسبات با صهیونیست ها حرام است

عادی سازی مناسبات با صهیونیست ها حرام است