مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 05:552020-09-08پزشكي

به کارگیری مدرن ترین تجهیزات توانبخشی در بیمارستان نورافشار


رییس بیمارستان فوق تخصصی نورافشار از ارائه خدمات توانبخشی به بیماران دارای اختلالات حرکتی از جمله بیماران مبتلا به فلج مغزی، مشکلات اسکلتی- عضلانی و بیماران مبتلا به «ام اس» و .

- رییس بیمارستان فوق تخصصی نورافشار از ارائه خدمات توانبخشی به بیماران دارای اختلالات حرکتی از جمله بیماران مبتلا به فلج مغزی، مشکلات اسکلتی- عضلانی و بیماران مبتلا به ام اس و .

با استفاده از مدرن ترین تجهیزات روز دنیا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام روابط عمومی بیمارستان فوق تخصصی نورافشار، دکتر سید بهمن سبحانی، با اعلام این خبر گفت: مجموعه توانبخشی بیمارستان نورافشار با مساحتی بالغ بر 2 هزار متر مربع، به عنوان مجهزترین و تخصصی ترین مرکز توانبخشی خاورمیانه شناخته شده است.

رییس بیمارستان فوق تخصصی نورافشار ارائه خدمات توانبخشی به بیمارانی که دارای اختلالات حرکتی هستند و به دلایل مختلفی از جمله ابتلا به فلج مغزی، مشکلات اسکلتی عضلانی و بیماری ام اس قادر به درست حرکت کردن نیستند را از مهمترین فعالیت های این مرکز برشمرد و افزود: همچنین در دپارتمان پزشکی ورزشی این مرکز با به کارگیری متخصصین برجسته پزشکی ورزشی کشور و تجهیزات مدرن و به روز جهان، پاسخی شایسته به نیازهای ورزشکاران ملی و حرفه ای این مرز و بوم داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به کارگیری مدرن ترین تجهیزات توانبخشی در بیمارستان نورافشار

به کارگیری مدرن ترین تجهیزات توانبخشی در بیمارستان نورافشار