مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 05:452020-09-08سياسي

تثبیت اشتغال 100 هزار کارگر در سه ماه اول سال جاری


به همت بسیج کارگران و کارخانجات کشور، اشتغال 100 هزار کارگر در سه ماه اول سال جهش تولید تثبیت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، علی حسین رعیتی فرد مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور گفت: با پایش 260 واحد تولیدی و کارخانه در سراسر کشور که توسط سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور انجام شد، مشکلات 150 واحد تولیدی مرتفع و به روند عادی کار خود بازگشت.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور گفت: در سه ماهه اول سال 1399 که به فرموده حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مد ظله العالی مقام معظم رهبری سال نامگذاری شده، تعداد 1460 کارخانه به خاطر اقساط معوق توسط بانک های کشور تعطیل شوند.

با توجه به مشکلات اقتصادی جاری کشور از قبیل مشکل در انتقال ارز و صادرات کالا و نیز مشکل تهیه ارز برای واردات مواد اولیه تولید، کارخانه ها با مشکل مواجه هستند، به گونه ای که مقادیر قابل توجه از مواد اولیه وارداتی تولید در گمرکات کشور به خاطر مشکل منشاء ارز معطل مانده و واحدهای تولید تشنه دریافت مواد اولیه برای تولید محصول هستند.

در گزارشی که اخیرا از سیما پخش شد، تولید کنندگان شهرک صنعتی قزوین از معطل ماندن مواد اولیه وارداتی تولید خود در گمرک به دلیل منشاء ارز و معطل ماندن خط تولید به خاطر کمبود مواد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تثبیت اشتغال 100 هزار کارگر در سه ماه اول سال جاری

تثبیت اشتغال 100 هزار کارگر در سه ماه اول سال جاری