مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 04:352020-09-08بين الملل

ترامپ: سران پنتاگون برای راضی نگه داشتن مقاطعه کاران نظامی، جنگ راه می اندازند


رییس جمهوری آمریکا در جریان سخنرانی در کاخ سفید گفت، رهبران و روسای پنتاگون احتمالا از وی خوششان نمی آید و آنها را متهم کرد که کاری جز جنگ افروزی ندارند و این مساله خوشحالی مداوم تسلیحات سازان و مقاطعه کاران نظامی را در پی دارد.

- رییس جمهوری آمریکا در جریان سخنرانی در کاخ سفید گفت، رهبران و روسای پنتاگون احتمالا از وی خوششان نمی آید و آنها را متهم کرد که کاری جز جنگ افروزی ندارند و این مساله خوشحالی مداوم تسلیحات سازان و مقاطعه کاران نظامی را در پی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، ترامپ در کنفرانس خبری خود بار دیگر مدعی شد داستان مجله آتلانتیک یک فریب بوده و گفت: من نگفتم ارتش عاشق من است، من گفتم سربازان.

با این حال وی افزود: سران پنتاگون احتمالا عاشق من نیستند، چون آنها چیزی جز جنگ نمی خواهند تا همه شرکت های شگفت آوری که بمب و هواپیما و چیزهای دیگر می سازند، خوشحال باشند.

روابط ترامپ با سران ارتش از زمانی که تهدید کرد از قانون شورش برای استفاده از ارتش جهت اجرای قانون در زمان اعتراضات پس از کشته شدن جورج فلوید به دست پلیس استفاده خواهد کرد، تیره شده است.

ژنرال مایک میلی، رییس ستاد مشترک تاسف خود را از همراهی با ترامپ در میدان لافایت در جریان اعتراضات اعلام کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: سران پنتاگون برای راضی نگه داشتن مقاطعه کاران نظامی، جنگ راه می اندازند

ترامپ: سران پنتاگون برای راضی نگه داشتن مقاطعه کاران نظامی، جنگ راه می اندازند