مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 04:302020-09-08اقتصادي

استفاده از توان شرکتهای دانش بنیان خلیج فارس در نیروگاه اتمی بوشهر


پارک علم و فناوری خلیج فارس و نیروگاه اتمی استان بوشهر با انعقاد تفاهم نامه ای در راستای توسعه همکاری های دوجانبه، از ساخت داخل و استفاده از محصولات و خدمات شرکت های دانش بنیان و فناور استان بوشهر حمایت می کنند.

- پارک علم و فناوری خلیج فارس و نیروگاه اتمی استان بوشهر با انعقاد تفاهم نامه ای در راستای توسعه همکاری های دوجانبه، از ساخت داخل و استفاده از محصولات و خدمات شرکت های دانش بنیان و فناور استان بوشهر حمایت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر رستمی رییس پارک علم و فناوری خلیج فارس استان بوشهر در نشست مشترک با مهندس نصوری مجری طرح نیروگاه اتمی بوشهر، با بیان اینکه تعامل با سایر دستگاه ها و مجموعه صنعت در استان از برنامه های این پارک است، اظهار کرد: نقش اصلی پارک های علم و فناوری کنار هم قرار دادن نوآوران و فناوران و محققان با صنایع است که در نهایت منجر به ایجاد ارزش افزوده و کسب و کارهای نوآورانه و اشتغال پایدار می شود.

رییس پارک علم و فناوری خلیج فارس در ادامه افزود: در سال گذشته با حمایت هایی که از سوی پارک علم و فناوری خلیج فارس از واحدهای فناور استان شده است، بیش از 1170 شغل پایدار و مولد در شرکت های مستقر ایجاد شده و 37 شرکت موفق به اخذ مجوز دانش بنیان شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از توان شرکتهای دانش بنیان خلیج فارس در نیروگاه اتمی بوشهر

استفاده از توان شرکتهای دانش بنیان خلیج فارس در نیروگاه اتمی بوشهر