مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 03:502020-09-08پزشكي

کرونا و پاییز؛ تزریق واکسن آنفولوآنزا برای همه ضروری نیست


یک اپیدمیولوژیست در کردستان تاکید کرد که موضوع همراهی بیماری کرونا با آنفولوآنزا و احتمال ایجاد موج های جدید و شدیدی از بیماری کرونا در مجامع علمی مختلفی مطرح شده است و این انتظار برای پاییز وجود دارد که باید با رعایت بیش از پیش پروتکل های بهداشتی و .

- ایسنا/کردستان یک اپیدمیولوژیست در کردستان تاکید کرد که موضوع همراهی بیماری کرونا با آنفولوآنزا و احتمال ایجاد موج های جدید و شدیدی از بیماری کرونا در مجامع علمی مختلفی مطرح شده است و این انتظار برای پاییز وجود دارد که باید با رعایت بیش از پیش پروتکل های بهداشتی و زدن ماسک از شیوع این بیماری پیشگیری شود.

قباد مرادی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: وضعیت استان کردستان در حال حاضر در حالت سفید گزارش شده است و اکنون بعد از پیک سنگین در تیرماه با همکاری بسیار خوب مردم وضعیت بهتری دارد.

وی افزود: اطلاعات به دست آمده در مورد ویروس کرونا اکنون دیگر نشان می دهد که هرگاه برخی از پروتکل های بهداشتی و فاصله های اجتماعی رعایت نمی شود و تجمعات افزایش می یابد، تعداد موارد ابتلا به این ویروس افزایش می یابد؛ این امر عملا در کردستان در تیر ماه اتفاق افتاد که با فرهنگ سازی مناسبی که بین مردم برای رعایت صورت گرفت، اپیدمی کاهش یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا و پاییز؛ تزریق واکسن آنفولوآنزا برای همه ضروری نیست

کرونا و پاییز؛ تزریق واکسن آنفولوآنزا برای همه ضروری نیست