مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 03:352020-09-08اقتصادي

4500 کیلوگرم طلا سال گذشته در معدن زرکوه قروه تولید شده است


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان گفت: سال گذشته چهار هزار و 500 کیلوگرم طلا در کردستان تولید شد که بیش از 50 درصد طلای تولید شده در کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان، محمد دره وزمی در جلسه مدیریت تولیدی و صنعتی ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، اظهار کرد: در کردستان باید جهش تولید را با زبان خودمان معنا و بومی سازی کنیم.

وی افزود: واحدهای صنعتی، خدماتی و تولیدی صنفی در استان وجود دارند که باید اقداماتی صورت گیرد تا اینها را سرپا نگه داریم و رونق و جهش تولید در این واحدها صورت گیرد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان ادامه داد: تامین ارز، تامین سرمایه در گردش، تامین تسهیلات مورد نیاز و تامین مواد اولیه واحدهای تولیدی از وظایف ماست که انجام آن معروف و عدم انجام آن منکر است.

دره وزمی یادآور شد: در کردستان ظرفیت ها و پتانسیل هایی برای ایجاد واحدهای جدید وجود دارد که منجر به ایجاد اشتغال، رونق اقتصاد و تولید ثروت می شود که به نسبت افزایش اینها باز کاهش خواهد یافت.

وی بیان کرد: حوزه معدن را یکی از ظرفیت های استان شناخته ایم که ما در کردستان برای فرآوری معادن مسیری مشخص کرده ایم که از خام فروشی جلوگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4500 کیلوگرم طلا سال گذشته در معدن زرکوه قروه تولید شده است

4500 کیلوگرم طلا سال گذشته در معدن زرکوه قروه تولید شده است