مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 03:152020-09-07سياسي

پرونده مشکلات مناطق دیشموک قبل از فصل سرما بسته می شود


در نشستی با حضور امام جمعه و مدیران دستگاه های کهگیلویه برای رفع مشکلات مناطق دلی کما، دلی مهتاب و موردراز تصمیم گیری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، نشست بررسی مشکلات مناطق دیشموک(دلی مهتاب، دلی کما و موردراز) با حضور امام جمعه و مدیران دستگاه های مخابرات، دامپزشکی، امور عشایر، آبفا و هلال احمر برگزار شد.

حجت الاسلام علی وحدانی فر در این نشست اظهار داشت: مردم ولی نعمتان نظام اسلامی هستند و ما باید با همه توان برای رفع مشکلات آنها اقدام کنیم.

امام جمعه دهدشت تصریح کرد: در مناطق عشایری خدمات امور عشایر از قبیل بهسازی چشمه ها، ساخت سرویس بهداشتی ارائه شده و مردم راضی بودند با این حال مناطقی هم وجود دارد که نیازمند رسیدگی بیشتر است.

  وی جاده را مهمترین زیرساخت در توسعه روستایی دانست و افزود: امور عشایر یک بار برای همیشه مشکل جاده این مناطق را برطرف کند.

حجت الاسلام وحدانی فر آب شرب سالم را از دیگر خواسته های مردم دلی مهتاب برشمرد و گفت: با احداث یک منبع ذخیره خطر بهداشتی آب رفع شود.

وی ادامه داد: در دلی کما آنتن دهی تلفن همراه به کلی قطع و جز در ارتفاع امکان برقراری تماس نیست.

امام جمعه دهدشت تصریح کرد: بعضی از مشکلات به راحتی قابل حل است امور عشایر و آبفا با هماهنگی و تعامل کمک کنند هر جا نیاز است از قوه قهریه هم اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده مشکلات مناطق دیشموک قبل از فصل سرما بسته می شود

پرونده مشکلات مناطق دیشموک قبل از فصل سرما بسته می شود