مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 02:502020-09-07پزشكي

مراقبت از بیماران مبتلا به کرونا در خانه


متخصص پزشکی اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: بیماران مبتلا به کرونا با علائم خفیف را می توان با رعایت پروتکل های بهداشتی در منزل تحت مراقبت قرار داد.

- ایسنا/بوشهر متخصص پزشکی اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: بیماران مبتلا به کرونا با علائم خفیف را می توان با رعایت پروتکل های بهداشتی در منزل تحت مراقبت قرار داد.

دکتر کامران میرزایی با شرح چگونگی مراقبت از بیماران مبتلا به کرونا در خانه افزود: از بیماران مبتلا به بیماری های خفیف کووید 19 شامل علائم درگیری دستگاه تنفس بدون عارضه جدی به صورت علائم تب، احساس خستگی، سرفه، بی اشتهایی، ضعف، درد عضلانی، گلودرد، گرفتگی بینی و سردرد را می توان در منزل تحت مراقبت قرار داد.

وی تصریح کرد: همچنین بیماران با علائم اسهال، تهوع و استفراغ که فاقد عوامل خطرزا همچون بیماری های تنفسی، بیماری های کلیوی و یا بیماری هایی که منجر به کاهش سطح ایمنی فرد می شوند را نیز می توان در خانه تحت مراقبت قرار داد.

متخصص پزشکی اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان داشت: انجام مراقبت از بیماران مبتلا به بیماری خفیف کووید 19 در منزل و ارائه خدمات مراقبتی برای آن ها به شرطی که اعضای خانواده بتوانند از آن ها مراقبت و پیگیری نمایند با رعایت پروتکل های لازم توصیه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراقبت از بیماران مبتلا به کرونا در خانه

مراقبت از بیماران مبتلا به کرونا در خانه