مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 02:452020-09-07اقتصادي

اختصاص اعتبار عمرانی و تسهیلات کم بهره جهت تولید و اشتغال روستایی


براساس پیشنهادهای استاندار کهگیلویه و بویراحمد مقرر شد مبلغ 100 میلیارد ریال اعتبار عمرانی در مرحله اول و مبلغ 1150 میلیارد ریال تسهیلات کم بهره جهت تولید و اشتغال روستایی به استان تخصیص یابد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد براساس پیشنهادهای استاندار کهگیلویه و بویراحمد مقرر شد مبلغ 100 میلیارد ریال اعتبار عمرانی در مرحله اول و مبلغ 1150 میلیارد ریال تسهیلات کم بهره جهت تولید و اشتغال روستایی به استان تخصیص یابد.

حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با امید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، هدف از این دیدار را طرح مشکلات مناطق روستایی و کم برخوردار استان برشمرد و افزود: انتظار می رود جهت اجرای پروژه های عمرانی در فصل راه، آب، فرهنگی، آموزش و پرورش، تولید و اشتغال روستایی مناطق محروم و کم برخوردار استان اعتبار ویژه ای تخصیص داده شود.

وی در خصوص اقدامات انجام شده و نیازهای اعتبارات تکمیلی پروژه های مناطق مورد اشاره پیشنهاداتی مطرح کرد و از معاون توسعه روستایی و مناطق محروم روستایی خواستار توجه بیشتر به مناطق روستایی و عشایری استان شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار نشست مشترکی با حضور استاندار، مجمع نمایندگان استان با دکتر جهانگیری معاون اول ریاست جمهور و وزرای ذیربط در دفتر معاون اول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص اعتبار عمرانی و تسهیلات کم بهره جهت تولید و اشتغال روستایی

اختصاص اعتبار عمرانی و تسهیلات کم بهره جهت تولید و اشتغال روستایی