مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 02:452020-09-07فرهنگي

موزه «اوفیتزی» ارمغان پُرشکوه هنر رنسانس


تماشای آثار هنری و تاریخی به جا مانده از جوامع گذشته برای هر فردی هیجان انگیز است، دیدن این آثار موجب آشنایی افراد با تفکر جامعه قبل از خود می شود و سفری در زمان برای آن ها به ارمغان می آورد.

- ایسنا/خراسان رضوی تماشای آثار هنری و تاریخی به جا مانده از جوامع گذشته برای هر فردی هیجان انگیز است، دیدن این آثار موجب آشنایی افراد با تفکر جامعه قبل از خود می شود و سفری در زمان برای آن ها به ارمغان می آورد.

موزه ها از مکان هایی هستند که این تجربه هیجان انگیز و سفر در زمان را برای بازدیدکنندگان خود به همراه دارند.

موزه اوفیتزی نیز از مجموعه های ارزشمندی است که در مرکز تاریخی شهر فلورانس در ناحیه توسکانی ایتالیا قرار گرفته و مملوء از شاهکارهای هنری است.

موزه اوفیتزی یکی از مهم ترین و پربازدیدترین موزه های ایتالیا و جهان به حساب می آید که مجموعه های ارزشمندی به ویژه آثاری از هنرهای دوره رنسانس را در خود جای داده است.

ساختمان این موزه در ابتدا دفتر و اداره ای برای تجار و قضات فلورانس بود که بین سال های 1560 تا 1580 توسط واساری ساخته شده است.

یکی از طبقات این ساختمان که جزء دارایی های شخصی یکی از خانواده های اشراف زاده ایتالیا بود، به گالری شخصی این خانواده که علاقه زیادی به جمع آوری آثار هنری داشتند، تبدیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه «اوفیتزی» ارمغان پُرشکوه هنر رنسانس

موزه «اوفیتزی» ارمغان پُرشکوه هنر رنسانس