مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 02:352020-09-07سياسي

مشکل خوابگاه دانشجویان دانشگاه صنعتی کرمانشاه مرتفع می شود


تلاش های زیادی کردیم تا از ظرفیت خیرین یا سرمایه گذاران برای احداث خوابگاه دانشجویان دانشگاه صنعتی کرمانشاه استفاده کنیم، - ایسنا/کرمانشاه رییس دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: تلاش های زیادی کردیم تا از ظرفیت خیرین یا سرمایه گذاران برای احداث خوابگاه دانشجویان دانشگاه صنعتی کرمانشاه استفاده کنیم، اما کسی پای کار نیامد، به ناچار با اعتبارات اندکی خودمان کار را شروع کردیم.

علی اکبر اختری در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به مشکل نداشتن خوابگاه دانشجویی در دانشگاه صنعتی کرمانشاه، اظهار کرد: از زمانی که این دانشگاه رسما در کرمانشاه کار خود را شروع کرد بیش از یک دهه می گذرد، اما طی این مدت مشکل تامین خوابگاه برای دانشجویان غیربومی حل نشده است.

وی تصریح کرد: 45 درصد از کل دانشجویان این دانشگاه یعنی چیزی حدود 850 نفر دانشجویان غیربومی هستند که نیاز به خوابگاه دارند.

رییس دانشگاه صنعتی کرمانشاه اضافه کرد: هرساله برای اینکه این دانشجویان را بتوانیم اسکان دهیم، از خوابگاه های اجاره ای استفاده می کنیم که هزینه های بیشتری را به دانشجویان وارد می کند.

وی گفت: بطور میانگین هزینه اقامت هر دانشجو در این خوابگاه های استیجاری حدود 900 هزار تومان برای هر ترم است که 450 هزار تومان آن را دانشگاه پرداخت می کند و 450 تومان هم از دانشجو گرفته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل خوابگاه دانشجویان دانشگاه صنعتی کرمانشاه مرتفع می شود

مشکل خوابگاه دانشجویان دانشگاه صنعتی کرمانشاه مرتفع می شود