مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 02:152020-09-07سياسي

لگدی که کرونا بر بساطشان زد!


ویروس کرونا اصناف زیادی را متضر و حتی در مواردی نیز از چرخه فعالیت خارج کرد که در این بین فست فود ها یکی از اصناف پر مشتری طی چند دهه هستند که کرونا با ظهورش سبب تعطیلی دو ماهه این صنف شده و با جثه کوچکش لگدی محکم به بساط کسب شان زد.

- ایسنا/آذربایجان غربی ویروس کرونا اصناف زیادی را متضر و حتی در مواردی نیز از چرخه فعالیت خارج کرد که در این بین فست فود ها یکی از اصناف پر مشتری طی چند دهه هستند که کرونا با ظهورش سبب تعطیلی دو ماهه این صنف شده و با جثه کوچکش لگدی محکم به بساط کسب شان زد.

پس از تعطیلی دو ماهه سرانجام کمیته اطلاع رسانی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد اصناف درصورت تمایل می توانند با ثبت نام و اخذ تعهد برای اجرای دستورالعمل بهداشتی مقابله با کرونا در طرح فاصله گذاری هوشمند شروع به کار کنند وکم کم کرکره فست فود ها بالا رفت.

برای شنیدن داستان مشکلات این صنف در ایام کرونا و آسیبی که این ویروس به آنها زد پای صحبت چند فست فود بزرگ و متوسط ارومیه نشستیم.

کرونا لگد محکمی به کسبم زد ا-ف یکی از فست فروشان شهر در خصوص مشکلاتش در دوران شیوع کرونا به ایسنا گفت: باوجود اینکه مدت زمان زیادی از افتتاح مغازه ام نمی گذشت اما مشتریان زیادی داشتم به خاطر نظافت و تنوع منو خوب بین فست فودی های محله نامدار شده بودم تازه داشتم جا می افتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لگدی که کرونا بر بساطشان زد!

لگدی که کرونا بر بساطشان زد!