مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 18:352020-09-07فرهنگي

لوریس چکناواریان با کرونا چطور کنار می آید؟


دو هفته به اهدای جایزه ویژه «کتاب های صلح» سال 2020 به «لوریس چکناواریان» باقی ‏است.

قرار است که روز دوازدهم سپتامبر این جایزه به علت فعالیت هایی که چکناواریان برای گسترش فرهنگ صلح انجام داده است، - تنها یکی ـ دو هفته به اهدای جایزه ویژه کتاب های صلح سال 2020 به لوریس چکناواریان باقی ‏است.

قرار است که روز دوازدهم سپتامبر این جایزه به علت فعالیت هایی که چکناواریان برای گسترش فرهنگ صلح انجام داده است،به او اهدا شود.

این امر انگیزه ای شد تا خبرنگار ایسنا با آهنگساز سمفونی هایی چون رستم و سهراب ، رستم ‏و اسفندیار ، آفرینش ، سیاوش ، ضحاک و شمس و مولانا تماس بگیرد تا هم گفت وگویی درباره دریافت این جایزه با او داشته باشد و هم از احوالات این موسیقیدان باسابقه ایرانی در دوران کرونا آگاه شویم.

وضعیت ارکستر سمفونیک تهران پس از خداحافظی شهرداد روحانی در یکم خرداد و نداشتن رهبر مشخص تاکنون، همچنین شرایط رسیدن این ارکستر به سطح قابل قبول کیفی، پرسش های دیگری بود که در گفت وگو با لوریس چکناواریان مطرح شد.

کرونا نگذاشت برای معرفی هنر کشورم به جهان سفر کنم او در ابتدا درباره دریافت جایزه ویژه کتاب های صلح سال 2020 به ایسنا می گوید: سال 1398 این افتخار را داشتم که بتوانم سفیر صلح باشم ولی به خاطر شیوع کرونا نتوانستم فعال باشم و با سفر به نقاط م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لوریس چکناواریان با کرونا چطور کنار می آید؟

لوریس چکناواریان با کرونا چطور کنار می آید؟