مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 17:302020-09-07اقتصادي

50 درصد خانه های روستایی گلستان تحت پوشش بیمه حوادث هستند


مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان گفت: تمامی منازل روستاهای زلزله زده بخش مرکزی رامیان تحت پوشش بیمه حوادث بودند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی نصیبی شامگاه دوشنبه در حاشیه بازدید از روستاهای قورچای و ویرو بخش مرکزی رامیان اظهارکرد: تمام منازل مسکونی روستاهای زلزله زده بخش مرکزی رامیان تحت پوشش بیمه حوادث بودند.

وی افزود: تمام منازل روستایی بخش مذکور از دو هفته پیش تحت پوشش بیمه حوادث قرار گرفتند، که میزان این بیمه تا سقف 20 میلیون تومان برای ساختمان و تا سقف پنج میلیون تومان برای اثاثیه منزل بوده است.

نصیبی گفت: هر چند که این مبالغ نمی تواند تمام خسارت ها را جبران اما می تواند مرهمی بوده و بخشی از خسارت های وارد شده را تامین کنند.

مدیرکل امور روستایی و شوراها استانداری گلستان بیان کرد: در سال 99 حسب تاکید استاندار گلستان و تاکیدات سازمان شهرداری و دهیاری های کشور، بیمه حوادث به عنوان یکی از اولویت کاری ما مد نظر قرار گرفت و طی چهار ماه گذشته هشت مکاتبه با بخشداری های استان برای این موضوع انجام شد و در آخرین اقدام، از طرف معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری طی یک ضرب العجل 45 روزه جهت انجام بیمه حوادث در روستاها برای همه بخشداری ها در نظر گرفته شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 درصد خانه های روستایی گلستان تحت پوشش بیمه حوادث هستند

50 درصد خانه های روستایی گلستان تحت پوشش بیمه حوادث هستند