مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 15:552020-09-07اقتصادي

پخت نان باکیفیت نیازمند کنترل و نظارت مستمر از سوی اتحادیە است


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعە منابع استانداری کردستان گفت: مصرف نان باکیفیت حق مسلم مردم است، لذا ارائە نان باکیفیت نیازمند کنترل و نظارت بر نانوایی ها از سوی اتحادیە و سازمان صنعت و معدن استان است.

- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعە منابع استانداری کردستان: پخت نان باکیفیت نیازمند کنترل و نظارت مستمر از سوی اتحادیە است ایسنا/کردستان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعە منابع استانداری کردستان گفت: مصرف نان باکیفیت حق مسلم مردم است، لذا ارائە نان باکیفیت نیازمند کنترل و نظارت بر نانوایی ها از سوی اتحادیە و سازمان صنعت و معدن استان است.

خالد جعفری ظهر امروز (17شهریور) در جلسە کارگروە اصلاح نظام یارانەای آرد و نان استان اظهار کرد: بایستی خبازی های قانونمند را از صف خبازی های متخلف جدا کرد و این امر با نظارت منظم و شدید بر خبازی ها امکان پذیر است.

وی بر شفاف سازی در خصوص کیفیت نان تاکید و عنوان کرد: مصرف نان باکیفیت حق مسلم مردم است، لذا ارائە نان باکیفیت نیازمند کنترل و نظارت بر نانوایی ها از سوی اتحادیە و سازمان صنعت و معدن استان است.

جعفری با اشارە بە اهمیت مشارکت مردم در جلوگیری از تخلفات خبازی ها افزود: دو شرکت خلیج فارس و تعاون روستایی مسئولیت توزیع و انتقال آرد بە خبازی ها را برعهدە دارند و لازم است هرگونە تخلف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخت نان باکیفیت نیازمند کنترل و نظارت مستمر از سوی اتحادیە است

پخت نان باکیفیت نیازمند کنترل و نظارت مستمر از سوی اتحادیە است