مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 15:552020-09-07پزشكي

افتتاح مجازی بیمارستان تالش توسط رییس جمهور


بیمارستان شهید نورانی تالش در حالی در آستانه افتتاح (به صورت ویدئوکنفرانس) توسط رییس جمهور است که تاکنون برخی تجهیزات آن ازجمله دستگاه سی تی اسکن تحویل داده نشده و مراجعه کنندگان با مشکلاتی مواجه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تالش، بیمارستان جدید تالش در حالی در آستانه افتتاح توسط رییس جمهور است که هنوز بخشی از تجهیزات آن ناقص بوده و مراجعه کنندگان با مشکلاتی همچون عدم پذیرش دفترچه های بیمه توسط داروخانه، عدم آنتن دهی موبایل و همچنین آماده نبودن رمپ ورود و خروج این بیمارستان مواجه هستند.

رییس شبکه بهداشت و درمان تالش با تایید شنیده های خبرنگار فارس مبنی بر افتتاح بیمارستان شهید نورانی تالش در روز 27 شهریورماه 99 به صورت ویدئوکنفرانس توسط رییس جمهور بر قول مساعد مسؤولین جهت تحویل تجهیزات این بیمارستان در روزهای آینده تأکید کرد.

دکتر حسین نعمتی با اشاره به مطالبه سه میلیارد تومانی داروخانه این بیمارستان از بیمه اظهار کرد: پس از مذاکرات و پیگیری های صورت گرفته این داروخانه تا پایان شهریورماه به مدیریت جدید (بیمارستان شهید نورانی) واگذار خواهد شد و تمامی دفترچه های بیمه نیز پذیرش خواهد شد.

وی با ابراز نگرانی از افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در تالش، وضعیت این شهرستان را قرمز اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مجازی بیمارستان تالش توسط رییس جمهور

افتتاح مجازی بیمارستان تالش توسط رییس جمهور